top of page
Team at work

Employee Experience | Roadmap

Bij Glowstix begrijpen we hoe cruciaal een goed ontworpen roadmap is voor het verbeteren van de employee experience. Onze gestructureerde aanpak helpt jouw organisatie niet alleen bij het ontwerpen van een vernieuwde manier van werken, maar ook bij het effectief implementeren van deze positieve veranderingen.

​

Wat houdt onze Employee Experience Roadmap in?​

 

Onze STIX methode (Sense, Tailor, Implement, Explore) is een uniek ontwerp van Glowstix, ontwikkeld met een agile benadering om tot het beste ontwerp te komen voor het verbeteren van de employee experience. Door de flexibiliteit en iteratieve aard van onze methode kunnen we snel reageren op veranderingen en voortdurend evolueren om aan de specifieke behoeften van jouw organisatie te voldoen. Dit stelt ons in staat om op een efficiënte en effectieve manier innovatieve oplossingen te ontwikkelen die de employee experience naar nieuwe hoogten tillen.

​

 

 

 

 

 

​

​

​

​

Stix Methode website (1).png

Een grondige evaluatie van de huidige situatie waarbij we de behoeften en uitdagingen nauwkeurig in kaart brengen.

 Een ontwerp de verandering die een verbeterde Employee Experience tot stand brengt

Begeleiding bij de implementatie van de actieplannen om een vlotte overgang en effectieve uitvoering van de voorgestelde verbeteringen te waarborgen

Monitoring van de voortgang en evalaluatie van de  effectiviteit van genomen maatregelen. 

Voorbeeld Projecten

Je kan je hele Employee journey onder de loep nemen of enkel één of meerdere fases. Heb je een goed idee van jouw employee journey en ben je op zoek naar verdieping in één of meerdere fases of wil je de impact van de ene fase op de andere beter begrijpen...

 

Employee Journey Design is de manier om echt aan employee experience op de agenda te zetten.

Encourage Me

Image by Brooke Cagle

In een organisatie spreek je vaak van evaluaties en performatie, dit is hoe de organisatie dit proces bekijkt. Vanuit de medewerker, verkiezen wij een proces waar de nadruk ligt op stimuleren en aanmoedigen. Centraal in deze gesprekken staat het 'wat' en de 'hoe'. De organisatie bepaalt wat er bereikt moet worden, de medewerker bepaalt hoe en welke middelen hier volgens hen voor nodig zijn.

 

Tijdens het ontwikkelingsgesprek is er evenveel aandacht voor het te bereiken doel, de verantwoordelijkheid over de middelen en aandacht voor het gedrag, de talenten en de noden van de medewerker. Binnen het traject 'Encourage me' gaan we samen op zoek naar welke manier van stimuleren en aanmoedigen aansluit bij de doelstellingen en de typische kenmerken van de organisatie.

Recognise Me

Erkenning is een basisbehoefte van de mens. Toch stellen we vaak vast dat dit ontbreekt in organisatie. Bij Glowstix geloven we in een cultuur van erkenning en de grote impact ervan op het welzijn van de medewerkers. Dit vertaalt zich vervolgens weer in de resultaten van de organisatie.

​

Hoe is het gesteld met erkenning in jullie organisatie? We onderzoeken dit samen en werken een aanpak uit om op een positieve en impactvolle manier aan de slag te gaan met erkenning. 

​

Erkenning is voor iedereen net een beetje anders, we gaan daarom op zoek naar de grote gemene deler(s) voor erkenning in jouw organisatie.

jason-goodman-6awfTPLGaCE-unsplash (1).jpg

WELCOME Me

Image by Priscilla Du Preez

Iedereen weet ondertussen dat een goede onboarding een rechtstreekse invloed heeft op de (vliegende) start die een nieuwe medewerker kan maken (efficiëntie) en of die medewerker daardoor langer in de organisatie wil blijven (betrokkenheid).

​

Met 'Welcome me' hebben we, naast de praktische onboarding, vooral aandacht voor de snelle integratie van de nieuwe medewerker in je organisatie en het team: hoe verwelkomen we onze nieuwe collega op een wijze die uniek is voor onze organisatie waardoor we 'het' verschil kunnen maken. Want... first impressions count!

voor de analyse, roadmap en toolinG
van de employee experience in jouw organisatie.
bottom of page